DivesoftPotopili jsme se
do Divesoftu

Z českého rybníčku do světového oceánu
Kvalitní potápěčské produkty si zaslouží dokonalou marketingovou strategii. A právě ta rodinné firmě Divesoft chyběla.

Důraz na spolehlivé produkty

Sídlí v Roudnici nad Labem, ale její výrobky si zamilovali i v Americe. Česká společnost Divesoft elegantně vplula na trh s potápěčským vybavením a okouzlila všechny, kteří obdivují krásu i divokost mořského ponoru. Amatérští i profesionální potápěči z celého světa si nemůžou vynachválit vysokou kvalitu, a především dlouhověkost produktů, které firma vyvíjí a následně vyrábí.

Značka Divesoft si jako svého parťáka v cestě za lepší úrovní komunikace vybrala nás, a to s celkem jasným zadáním. Společně jsme chtěli dosáhnout toho, aby firma i navenek působila stejně moderně jako její produkty.

O klientovi

Marketingová strategie s jasným cílem

Během tvorby marketingové strategie jsme mysleli i na to, aby image Divesoftu budila dobrý dojem nejen v České republice, ale i v zahraničí.


2
roky trvá naše spolupráce a zdaleka ještě nekončí
1000
úsměvů nám vykouzlily společné úspěchy
2
lovci z Fox Hunter propadli potápění
26
dílčích projektů máme společně za sebou
Nová firemní identita
Plavba za marketingovou komunikací


Život s Divesoftem

První hloubkový ponor za kvalitní firemní identitou jsme společně s Divesoftem absolvovali v roce 2017. Od té doby máme za sebou velký kus práce.

I když by se mohlo zdát, že hlavní úkol jsme splnili, nechceme zůstat při zemi, a tak neustále pracujeme na tom, aby o značce bylo více slyšet.


Na počátku bylo jedno přání. Vtisknout společnosti Divesoft firemní identitu, která celou značku výrazně posune.

Splnit tuto prosbu nám nedělalo problém. Měli jsme ale i další vize a nápady, které jsme chtěli značce předat. Připravili jsme brandbook i jednotnou vizuální komunikaci napříč všemi marketingovými kanály a s chutí jsme se zakousli do social media marketingu.

Velkou výzvou byl i re-design loga, které zcela podtrhlo filozofii celé firmy. Odměnou nám byly pozitivní ohlasy od zákazníků i distributorů, a především zprávy o zvýšení prodeje. To, co začalo prosbou o novou firemní identitu, se vyvinulo v dlouhodobou spolupráci. Naším posledním úspěchem byl podíl na vývoji a podobě nových produktů Divesoftu. Co nás čeká příště?


British American Tobacco
GLOrifikovali jsme nejen
sociální sítě
Zjistit více
Česko
V Zahrádkách 3 / 2833
Praha 3 – Žižkov
130 00
Slovensko
Elektrárenská 1
Bratislava
831 04
Maďarsko
Széher út 19.
Budapest
1021
Polsko
Ul. Bartycka 22b/21a
Warszawa
00-716
+420 281 863 930
Pošlete nám zprávu
Naši lovci již čekají na další příležitost, jak ukázat svoje zkušenosti.
Souhlasím s uložením osobních údajů za účelem kontaktování.
Odeslat