La LorraineDONUT WORRY
BE HAPPY

La Lorraine
budování povědomí o značce
Další unikátní spotřebitelská soutěž pro našeho dlouhodobého klienta a jeho nejbarevnější značku.

Cílem bylo motivovat veřejnost k nákupu donutů nebo minikoblížků značky DONUT WORRY BE HAPPY od výrobce La Lorraine, a.s. a zároveň budovat povědomí o značce. Využili jsme obrandovaná stylová auta a proškolený promo tým.  Každý týden byl zakončen slosováním zaregistrovaných účastníků soutěže.

Event
Hlavní ceny v soutěži

Hlavní výhra byla vstupenka pro 2 osoby na Mezinárodní den donutů s koncertem Pokáče (CZ) a Peter Bič Project (SK) s doprovodným programem. Po celou dobu soutěže jsme analyzovali posilování viditelnosti značky a zájem zákazníků. Výsledkem bylo zvýšení prodejů. 

Lenovo
Už 15 let neleníme
s Lenovem
Zjistit více
Česko
Českobrodská 854/34c
Praha 9 – Hloubětín
190 00
Slovensko
Elektrárenská 1
Bratislava
831 04
Polsko
Ul. Bartycka 22b/21a
Warszawa
00-716
+420 721 031 950
Pošlete nám zprávu
Naši lovci již čekají na další příležitost, jak ukázat svoje zkušenosti.
Souhlasím s uložením osobních údajů za účelem kontaktování.
Odeslat