
Představení značky na první dobrou
Tři písmenka, jedna chytrá technologie a žádné zkušenosti na českém trhu. V září letošního roku uvedla firma British American Tobacco svou revoluční novinku – glo na český trh. Jedná se o elektronické zařízení, které pracuje na principu zahřívání tabáku a je odpovědí na konkurenční IQOS. Technologicky propracované zařízení je unikátní především proto to, že si uživatel může vychutnat chuť pravého tabáku bez cigaretového dýmu, zápachu i popela.
Naším úkolem bylo představit značku glo českému publiku a vytvořit pro ni stabilní zázemí, díky kterému může bez problému růst. V prvním kroku jsme vyškolili armádu glo ambasadorů, neboli obchodních zástupců, a to v rámci glo akademie, která probíhala paralelně v Praze a v Brně. Třídenní školení si kladlo za cíl seznámit ambasadory nejen s výrobkem, ale především jim představit celou filozofii značky.